צור קשר דרושים מאמרי סקי סרטי סקי תמונות סקי מפות הגעה על החברה דף הבית
הכנה לסקי | כושר לסקי

בריאות ותזונה
בחופשת הסקי אנו נמצאים בתנאי סביבה שונים מהסביבה לה אנו רגילים, אורך החיים  היומיומי שלנו משתנה ואנו מבצעים פעילות גופנית מוגברת.
חשוב לשמור על תזונה נכונה של אוכל, שינה ומנוחה.


 


חדש!!! תוכנית ייחודית מרכז רפואי מאיר/סקימולטור
השנה גולשים! מי שלא העז עד היום..., מי שניסה ונהנה...,   מי שבמקרה נפגע בעבר וחושש לחזור... מי שיש לו גורמי סיכון או משתקם מפציעה, כולם מוזמנים להכין את עצמם בצורה מקצועית ובכיף; היום עושים זאת אחרת: הכנה גופנית משולבת במרכז לרפואת ספורט של בי"ח מאיר בסקימולטור.  


לגלוש בריא
מאת: יפית גלילי M.Sc, דיאטנית ספורט ופיזיולוגית של המאמץ. מתן ייעוצים בספורט ובתזונה במסגרת קליניקה
אפשר להגיע לחוויית גלישה מוצלחת במיוחד אם מקדישים תשומת לב לנושאי התזונה, ההכנה פיסית והמנוחה. אלו חשובים לא פחות מטכניקה, ציוד ואתר ראויים, והם המשלימים את היכולת לגלוש בהנאה ולשוב מהגלישה נינוחים.


טיפים בריאותיים לחופשת הסקיטיפים בריאותיים לחופשת סקי מושלמת
מאת: שלומית מלצר
חושבים על חופשת סקי בזמן הקרוב? החלטה נבונה! אבל טרם יציאתכם לחופשה, חשוב שתקראו את הכתבה הבאה, שנולדה מתוך ניסיון עשיר בתחום הסקי.


תזונה בחופשת הסקיתזונה בחופשת הסקי
מאת: שרון בן יהודה
כיצד נצליח לנהל את התפקוד הנכון של גופנו בחופשת הסקי וגם ליהנות מביצועי סקי טובים וממגוון התענוגות הכלולים בחוויה? אם נקפיד על תזונה נבונה ומאוזנת החופשה שלנו תיראה הרבה יותר טוב, והגוף יאמר תודה



10 כללים לגלישה בטוחה10 כללים לגלישה בטוחה
מתוך:  מגזין סקימולטור

 


 

line_top.gif (57 bytes)
CLUBMED
CLUBMED