צור קשר דרושים מאמרי סקי סרטי סקי תמונות סקי מפות הגעה על החברה דף הבית
הכנה לסקי | כושר לסקי
אימון סקי | הכנה לסקי | תרגול סקי

בחופשת סקי האדם הממוצא גולש בסביבות ארבע שעות ביום.
במשך היום יום וגם בפעילות ספורטיבית לא מתקיים אימון של כל השרירים הפועלים בסקי ויותר מכך התקשורת ביניהם ובין המוח לפעולה הפיזית.



איך להכין את הגוף לחופשת הסקי?
מאת: צוות סקימולטור
הכנת הגוף ושיפור מיומנות הגלישה עשויים למנוע פציעות ולתרום לחוויית גלישה בטוחה ומהנה. לא יוצאים לסקי מבלי להתכונן כראוי 


 

 


שיפור הגלישה בסקי עם תרגילי מוח
מאת: יונית שינטל
גלישה בסקי מהווה אתגר והנה בעלת ערך מוסף לחיים. גוף, מוח ונפש צריכים ללמוד קודים התנהגותיים חדשים ושונים גלישת סקי בשילוב תרגילי מוח® Brain Gym יכולה לתרום באופן משמעותי לשיפור יכולת וטכניקת הגלישה


הסודות שמאחורי הגלישה
מאת: עצמון מלצר, מנכ"ל סקימולטור "טכניקת גלישה", צמד המילים נשמע שחוק, אבל גם לא ברור לאשורו, שכן אם תחשבו על מדריכי הגלישה שהחלפתם לאורך השנים, בודאי תגלו שאינכם יודעים להבחין מי מהם לימד את טכניקת הגלישה הנכונה. לפניכם, המדריך הכתוב לביצוע פעולות כהלכה

 


להפוך את השאיפות למציאותלהפוך את השאיפות למציאות
מתוך: מגזין סקימולטור
לנסוע לחופשת סקי מבלי להתכונן אליה כיאות זה כמו להשיט יאכטה ללא נסיון קודם - בזבוז של זמן וכסף. לכן, לפני שאתם נרשמים לחופשה ועולים על מטוס, כדאי שתפתחו את המיומנות הנדרשת שתאפשר לכם ליהנות באמת 
                                            מחופשת הסקי ולמצות אותה עד תום.  צעד אחרי צעד, ובקצב שלכם.


גלישה נכונהגלישה נכונה
מתוך: מגזין סקימולטור
גלישה בסקי ובסנובורד הנה מיומנות נרכשת שבה נלמדת שפת הגלישה תוך שימוש נכון בשווי המשקל, באיזון הגופני ובקואורדינציה. הכנה גופנית כללית וספציפית ולימוד שפת גלישה נכונה, מביאים לגלישה בשליטה ובהנאה 
                                            ולהקטנת סיכויי הפציעות.

הכנה גופנית לחופשת הסקי
מאת: גדי טנא
האם כדאי להתכונן לחופשת הסקי/סנובורד והאם כדאי לשפר את הטכניקה? מהי הדרך הטובה ביותר להתכונן לחופשה ומהו האימון הספציפי המושלם? מהם רכיבי הכושר שחשוב לאמן לפני חופשת סקי?
תרגילי שחרור
מאת: גדי טנא
השחרור נעשה בסוף יום הגלישה. זהו אפיק ההשקעה הטוב ביותר לשעה הראשונה אחרי סיום הגלישה.


תוכניות אימון להכנה לחופשת הסקי
מאת: גדי טנא
ההכנה הכללית באה כרקע והשלמה להכנה הספציפית על מדרונות הגלישה בסקימולטור. היא מדגישה גורמים כמו סיבולת, אינטרוולים, גמישות וכוח מתפרץ.


תרגילים לחיזוק השרירים
מאת: גדי טנא
צריך לכלול את השרירים העיקריים שעובדים בסקי- בטן, ירכיים ושוקיים.
נשלב סיבולת עם כוח. לא חייבים לבצע הכול.


תרגילי חימום
יש לבצע את את תרגילי החימום בהכנה לחופשה, לפני תחילת הגלישה וכשחוזרים ממנוחה ארוכה.

 


תרגילי כושר אירובי ואנאירובי
מאת: גדי טנא

 


תרגילי גמישות
מאת: גדי טנא
אימון גמישות יבוצע כפעמיים בשבוע, עדיף בסוף האימון.
בנוסף יש לבצע מתיחות לשרירי הבטן ושרירי האמה הקדמיים והאחוריים


תרגילי חימום ושחרורתרגילי חימום ושחרור
מאת: עידן אמזלג
תרגילי החימום מתבצעים בסמוך לתחילת הפעילות, כדי להגביר את זרימת הדם ולהעלות את קצב הלב. התרגילים מצמצמים את זמן ההסתגלות במעבר למאמץ לאחר המנוחה. תרגילים אלה מיועדים לשיפור הביצועים והערנות 
                                            וע" כך להקטין את סיכויי הפציעות והחבלות.


line_top.gif (57 bytes)
SKISET
SKISET